Beoordelingen van Poké Perfect Den Bosch

Recente recensies

4.0
Natasja
12 juli 2024

Op 10 juli heb ik een bestelling geplaatst. Echter kreeg ik bij het ophalen te horen dat de avocado frietjes niet gemaakt waren. Ik zou mijn geld terugkrijgen, maar heb nog niets hierover gehoord.

Mieke
8 juli 2024

De eeerste keer dat ik een beetje pokébowl heb gegeten. Lekkerrrr!

Julie
6 juli 2024

Online besteld om af te halen in de winkel wat op de afgesproken tijd klaar stond, super! Daarnaast is er rekening gehouden met de opmerkingen die zijn gegeven bij de bestelling. De poke bowls waren rijk gevuld, erg lekker! Tip om seizoen signature bowls te geven.

Irene
28 juni 2024

Heerlijke pokebowls!

Eline
26 juni 2024

Heel erg lekkere en verse poke bowl, heerlijke saus erbij. Enige verbeterpunt is dat er relatief zoveel rijst in zit tov de andere ingrediënten.

Loes
11 juni 2024

Avocado ontbrak in de Spicy Tuna pokebowl.

Jasper
11 juni 2024
J
2 juni 2024
biemans
31 mei 2024

het was top

Florin Moldovan
30 mei 2024

De tempeh ontbrak, wat toch wel een beetje de smaakmaker is van de tempeh pokebowl. Voorderest was alles lekker.

Evy
26 mei 2024

Lekker man

Carla Parilo
26 mei 2024

Ik heb 3 pokebowls besteld met extra advocado. Toen ik deze kwam ophalen heb ik specifiek gevraagd of er extra advocado was toegevoegd. Naast dat ik een geïrriteerd en ongeïnteresseerd antwoord kreeg dat het er zeker inzat. Heb ik thuis helaas moeten constateren dat dit niet het geval was voor alle 3 de bowls…. Ik heb hier direct over gebeld met het filiaal. Deze persoon heeft me wel goed en klantgericht te woord gestaan en zou hier melding van maken. Dingen kunnen vergeten worden, maar een normaal klantgericht antwoord en even de aandacht en een controle was op zijn plaats geweest voor wen totaal bedrag van €65.

Inge
26 mei 2024

Erg lekker, zoals altijd

Niels de Laat
26 mei 2024

Sneller bezorgen

Duncan
21 mei 2024

Na 60min. gebelt en lacherig aangegeven dat het druk was en er een bezorger was uitgevallen. Mijn bestelling zou de 1e erna zijn dat dat 45min. later zou zijn werd niet verteld. Erg jammer maar gelukkig waren wél nu alle extra's besteld verwerkt en meegenomen in de bestelde Bowl, is ook wel eens anders!

Jenny
19 mei 2024

Lekkere pokebowl en ingrediënten waren precies zoals ik het wilde

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Pauline
18 mei 2024

Het eten was weer heerlijk! Helaas zaten de Mochi’s niet bij de bestelling. Hier wel voor betaald.

R
13 mei 2024

De bezorging was helaas bijna een half uur te laat (op maandag) en de pokebowl zou zalm moeten bevatten maar die zat er niet in…

Ineke Lucassen
13 mei 2024

We hadden de kortingcode gebruikt voor gratis shrimps maar die zaten er helaas niet bij toen we de bestelling uitpakte.

Wim Becks
13 mei 2024

Bestelling duurt erg lang

Liselot
10 mei 2024

Altijd Heerlijk!

Pieter De Wijs
9 mei 2024
B vd Booren
9 mei 2024

We hadden 3 verschillende poké bowls besteld, maar hebben niet ontvangen wat we besteld hadden. Van één poké bowl lag een deel los in de zak, de kippendijen ontbraken, de shrimps ontbraken. Slechts één poké bowl was zoals we deze besteld hadden, weliswaar met saus, terwijl we die juist zonder saus besteld hadden. Kortom, veel geld betaald en een rommeltje ontvangen.

Alex
8 mei 2024

Bestelling stond op tijd klaar en het eten is heerlijk alleen was het op verzoek apart verpakken van de tonijn niet gebeurt.

Bart de Wever
5 mei 2024

Simpelweg Briljant van A tot Z, duurde alleen wel tering lang

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Tanneke Jansen-Moonen
30 april 2024

Het was een heerlijke maaltijd,voor mij zelfs wat veel. Maar echt heerlijk! Vers, heerlijke ingrediënten!

Aniek
29 april 2024

Helaas zaten niet alle ingrediënten zoals omschreven in de pokebowl

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jacqueline
28 april 2024

De pokebowl was goed hoewel misschien de verhouding iets anders had gemogen. Hadden namelijk het idee dat het best veel rijst was en het meer groente had mogen zijn. Wel zeker voldoende zalm. Hadden ook loempiaatjes erbij, deze waren helaas slap en nauwelijks warm (eerder wel eens besteld en toen goed warm en knapperig hoewel ik er ook mee naar huis reed op de fiets). Heb ze in een pan zelf nog op moeten bakken, toen was het een stuk beter. Misschien was de frituur niet warm genoeg toen ze erin gingen?

Evy
25 april 2024

Lekkere shit man

Mitch van Meurs
20 april 2024

Lekker gerecht, goede portie, snelle service. Vriendelijke medewerksters.

Gait
20 april 2024
Ineke
19 april 2024

Heerlijke,gezonde,pure bowl.Ik bestelde het normale formaat, maar die is zo groot dat ik er twee dagen van kan eten.

Bjo
16 april 2024

Duurde anderhalf uur voordat het eten er was, en nog half uur na de aangegeven tijd ook. Eten was wel ok maar de kip was natuurlijk ijskoud

Gert
13 april 2024
Bart
8 april 2024
Lieke
6 april 2024

Perfect gemaakt en snelle bezorging.

Hannah Hendriks
5 april 2024
Lisa
2 april 2024

Erg tevreden over de heerlijke Poke Bowl. Een kleine tip, ik had een Poke Bowl kip en de groente had een lichte zalm smaak.

Ton Verhoeven
31 maart 2024

Wij hadden o.a. 2 x original bestel en 1 x witsel echter kregen 3x witsel. En 1 x kip

Kristel
23 maart 2024
Sanne
16 maart 2024

In de middag rond 3 uur besteld om de bestelling om 6 uur te laten bezorgen. Helaas kwam deze alsnog 20 minuten later aan. Daarbij bood de bezorger geen excuus aan, droeg zijn cappucion tot bijna over zijn ogen terwijl de zon scheen buiten en vroeg hij om 2 uren fooi aangezien het een vere rit was geweest. De kipendijen die warm in de bowl zouden moeten zitten waren totaal koud toen deze bezorgd werd en daarbij smaakte de rijst oud. De rijst was erg koud hard en taai. Wij hadden aangegeven de ingrediënten doorgemixt te willen hebben, maar ook dit was niet gebeurd. Helaas miste de bowl ook de wakame salade die extra besteld was. Dit is voor ons de 4e keer dat wij hier bestellen, maar dit was wel erg slecht

Thijmen
14 maart 2024

Alle bestelde producten waren aanwezig en ook op het gewenste tijdstip! Goede service, en ook nog eens super lekker!

Lou
9 maart 2024

Snelle levering. Pokebowls waren voornamelijk gevuld met rijst en weinig vulling. Vulling was voornamelijk edamame boontjes en nauwelijks zalm/tonijn. Dan is de prijs voor een pokebowl zeer grof.

Joyce
9 maart 2024

Ik bestelde altijd ontzettend graag bij Poke Perfect, maar vindt dat de kwaliteit achteruit is gegaan, terwijl de prijzen juist zijn gestegen. Veel rijst, weinig topping. Je betaalt bij voor producten die je vervolgens amper terug ziet in je pokebowl. Wat zonde!!

Inus
8 maart 2024

Heerlijk! As always!!

Gaby
2 maart 2024
Natalka
1 maart 2024

Bestel er regelmatig, maar de rijst was dit keer echt veel te warm.

ronald
25 februari 2024

als altijd prima. Bezorger was iets later dan aangegeven, maar wel heel vriendelijk.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

I
25 februari 2024
isi
25 februari 2024

wederom en zoals altijd fantastisch lekkere bowls ontvangen. bij vragen bellen ze je even vriendelijk op om zeker te gaan dat je krijgt wat je hebt besteld.klasse!

Inez
18 februari 2024

Heerlijk!

Theo van den Elzen
18 februari 2024

Was weer heerlijk én goed verzorgd en bezorgd.Top!

Julie
4 februari 2024

3 verschillende bowls 3 verschillende basis ingrediënten en alle 3 super lekker!

Jolien
3 februari 2024

Het waren weer heerlijke en goed gevulde poké bowls! De bezorging was ook lekker vlot. De beste en lekkerste poké bowls!

Stef
2 februari 2024

Snelle en nette bezorging! Top kwaliteit vis in goede porties. Een echte aanrader :)

Karin Metz
1 februari 2024

De pokebowls zagen er zeer aantrekkelijk uit, ze smaakten prima en met verse producten. Voldoende portie voor maaltijd. De bezorging was punctueel!

daph
27 januari 2024
Casper
21 januari 2024

De beste poké bowls van Den Bosch!

Noor
5 december 2023

De smaak vd bowls was erg goed. Een verbeterpunt is dat de bowls (ook die waarvan op de website staat dat deze warm zijn) erg koud geleverd worden en dus nog moeten worden opgewarmd in de magnetron. Dit wordt niet duidelijk op jullie website. Voor mensen/bedrijven die geen magnetron hebben is dit erg onhandig.

Anouk
3 december 2023

Bij de eerste bezorging zat de helft er niet bij. De kippendijen waren vergeten in het gerecht. Geen stokjes, geen sausjes, geen gyoza, geen drinken. Toen we belden zouden ze meteen alles sturen. De bezorger was er wel weer super snel en er zat spekkoek ter compensatie bij, maar de kippendijen en de stokjes zaten er nog steeds niet bij. Niet heel tevreden Groetjes Anouk

Mayke
3 december 2023

Bezorging was bijna 30 minuten te laat omdat het adres niet goed zou zijn doorgegeven, maar het stond wel goed op de bon.

Maartje van Eeden
2 december 2023

Ik had tweemaal extra kip en 1 maal extra zalm besteld. Dit ontbrak echter. De bezorging was een half uur later dan gepland.

Nina
30 november 2023

Lekker eten, bij 1 poke bowl miste de saus maar bij de andere zat meer dan genoeg waardoor dit niet perse een probleem was. Bezorging was later dan gepland maar als compensatie wel een brownie gekregen wat heel fijn was.

Laura Verveer
29 november 2023

Helaas had ik betaald voor 1 grote bowl maar heb ik 2 normale ontvangen. Jammer want het was wel lekker. Bezorging was perfect op tijd.

Isabel
25 november 2023

Heerlijk eten, de bezorger was heel vriendelijk. Ik kreeg een mail dat het eten er rond 18.10 uur zou zijn, uiteindelijk was het er een uur later. Voor mij geen enkel probleem en ik snap dat de vrijdagavond druk is, maar zorg dat de mail die je dit enigsinds klopt met de bezorgtijd.

Dianne
24 november 2023

Pokebowl was lekker en goed gevuld bij de pokebowl zit niet standaard sojasaus etc, dat had ik wel verwacht en bezorger was een half uur te laat maar was ontzettend aardig en gaf goede uitleg waarom.

Ellen
23 november 2023

Helaas zat er dit keer geen avocado in. Waarschijnlijk vergeten!

Manuela Baden
21 november 2023

Heerlijk eten bij jullie, maar het slaat nergens op dat een bestelling 45 minuten te laat is zonder enig bericht. Maakt het niet aantrekkelijk om bij jullie nog iets te bestellen.

olijfolie instituut
13 november 2023

We hadden 9 poke bowls besteld en één daarvan had vegan moeten zijn maar dat is niet geleverd helaas.

Lotte
5 november 2023

Het was een kwartier te laat. Bezorger was wel vriendelijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Inus
5 november 2023

Het was weer perfect!! Vergeten bezorgen aan te vinken, na even bellen hebben jullie onze bowls alsnog langs gebracht. Dank!!

Geert
3 november 2023

Kwaliteit eten zoals altijd prima, maar zou beter zijn geweest (met dus meer gegeven sterren) bij eerdere bezorging. Bezorging pas 43 minuten na digitaal gemeld vertrek bezorger, op een afstand van 480 fietsmeters. Dat had beter gekund en gemoeten (zoals eerder wél kon, zo voeg ik eerlijkheidshalve ook toe). Bezorgroute-optimalisatie? Daardoor pas bezorgd na bijna 90 minuten vanaf plaatsing bestelling.

Rinske
31 oktober 2023

Bestelling duurde heel lang. Normaal is de poke bowl iets voller.

Gio
29 oktober 2023

Prima pokebowl, lekker en vers. Wel behoorlijk a/d prijs

Inus
29 oktober 2023

Het was weer heerlijk! Er zat keer een andere saus bij. Normaal een beetje een roze/oranje saus die ik nooit eet. Maar dit keer een soort pittige soya saus, heerlijk! Ik was alleen vergeten de bosuitjes af te bestellen. Maar verder weer perfect! Dank!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Rowena
21 oktober 2023

Fijne medewerkers achter de balie. Het was op tijd klaar.

Natalie
18 oktober 2023

Heerlijk eten, alleen waren de ingrediënten door elkaar gehaald. We hebben zelf wat geprobeerd te schuiven zodat ieder zijn eigen bestelling had.

Amber
13 oktober 2023

super lekker en snel bezorgd :)

L
12 oktober 2023

De rijst leek veel te kort gekookt te zijn. Hij was nog helemaal hard.

Bianca
11 oktober 2023

Gewoon perfect 👌

J
8 oktober 2023

Altijd super lekker!!

Reactie van Poké Perfect

Bedankt voor je review! Tot een volgende keer. Team Poké

Kelly
5 oktober 2023

Snel en verrukkelijk zoals altijd!

Reactie van Poké Perfect

Bedankt voor je review Kelly! Tot een volgende keer. Team Poké

Louise Hanning
4 oktober 2023

heel netjes op tijd en heel aardig

Reactie van Poké Perfect

Bedankt voor je review Louise! Tot een volgende keer. Team Poké

Suz
30 september 2023

Het eten is erg goed! Helaas waren jullie echter de soja saus, chopsticks en servetjes vergeten waar ik wel voor heb betaald. Ook was het eten er pas na 60 min. Terwijl ik een mail kreeg dat het binnen 30min bezorgd zou zijn. Gelukkig heb ik wel genoten van het eten

Reactie van Poké Perfect

Goedemorgen Suz, bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat alles gesmaakt heeft, maar natuurlijk vervelend dat je wat langer moest wachten. We streven ernaar om een volgende bestelling weer op tijd te bezorgen. De stokjes en sojasaus zullen wij een volgende hopelijk ook niet vergeten. Tot een volgende keer! Team Poké

Josefine
24 september 2023

Erg lekker zoals altijd! Zou nog meer top zijn als ze ook bezorgde voor postcode 5261 ipv alleen 5264 ! ;)

Reactie van Poké Perfect

Goedemiddag Josefine, bedankt voor je review en fijn dat alles naar wens is geweest. Wie weet bezorgen we in de toekomst ook in 5261. Tot snel!

Celebi
13 september 2023

Smaakvol en snel

Reactie van Poké Perfect

Bedankt Celebi! Tot een volgende keer. Team Poké

Koen
11 september 2023

Eten was wederom goed. Helaas was de bestelling 45 min te laat en als ik niet gebeld had was het waarschijnlijk nog later gekomen aangezien deze was vergeten te bezorgen. Hopelijk de volgende keer beter.

Reactie van Poké Perfect

Hi Koen, we doen ons uiterste best om alle bestelling op tijd te leveren. Volgende keer weer keurig op tijd! Team Poké

Jeff
11 september 2023

Alles was weer heerlijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Robert
9 september 2023

Heerlijk en meer dan genoeg! Ik had de Teriyaki Ginger Chicken, top!

Nicky
7 september 2023

HEERLIJK!!!

Erwin
6 september 2023

Lekkere pokébowls en vriendelijke personeel.

Jeffrey
4 september 2023
Jan-Willem Bikker
3 september 2023

we hadden 2 identieke "original" besteld, met aangevinkt om die scherpe toevoeging weg te laten, maar we denken dat hij er bij 1 erbij zat en bij de andere niet. Ze waren allebei lekker overigens.

Maxime Van de Sande
31 augustus 2023

Normaal erg goed, vandaag erg slecht. Voor half 5 pokebowls besteld en dus ook om half 5 in de winkel en vervolgens de pokebowls na 20 minuten wachten pas mee kunnen nemen en er thuis achter komen dat de kip ook nog miste ik een van de bowls. Erg teleurgesteld vandaag.

M
30 augustus 2023

Het was minder lekker dan anders. Tonijn smaakte minder goed, de avocado was draderig en er zat nauwelijks crunch op. Dan is het een dure maaltijd..

Linda
28 augustus 2023

Niet wat ik van jullie gewend ben. Voorheen lag alles netjes naast elkaar in goede porties. Nu was alles was al door elkaar gemixt en niet vers. Weinig zalm en 3 ministukjes avocado. Jullie waren mijn favoriet maar dit was zeer teleurstellend

JP
27 augustus 2023

Bezorging was op tijd. Het eten was smakelijk. Echter, wij kregen geen chopsticks en soysaus ondanks erover betaald te hebben.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Peterse
26 augustus 2023

Helaas is de samenstelling nu al 4 weken steeds verkeerd. Wordt prima opgelost maar ja natuurlijk niet de bedoeling

Jori Meijer
20 augustus 2023

Hi, Ik vond de smaken goed, alleen echt karig qua ingredienten, vooral veel rijst maar echt te weinig zalm.

Renske
19 augustus 2023

Was weer heerlijk!